HTML

AL

Nem zárkózunk el mereven a csöcsörészéstől, amikor annak helye és ideje van, avagy: bonbon-csokor-vacsora című igénytriász...

Hogyan írjak új bejegyzést?

Játékok

Látogatók

Jelenlévök száma:

Leszerelés

2008.10.02. 20:16 :: AL

  

A mai anyag:
 
Hogyan hárítsuk el a tolakodó pasikat?
 
 
 
Férfi: „Meghívhatlak valamire?”
Nő: „Köszi, inkább a pénzt kérném.“
 
Férfi (a discoban): „Milyen hangos van itt...“
Nő: „Hát akkor fogd be!“
 
Férfi: „Zavar, ha rágyújtok?“
Nő: „Engem az sem zavarna, ha lángolsz.“
 
Férfi: „Fotográfus vagyok, és egy olyan arcot keresek, mint a tiéd.“
Nő: „Plasztikai sebész vagyok, és egy olyan arcot keresek, mint a TIÉD.“
 
Férfi: „Nem találkoztunk már egyszer? Vagy esetleg kétszer?“
Nő: „Esetleg egyszer. Ugyanazt a hibát nem követem el kétszer.“
 
Férfi: „Hogy lehetséges az, hogy te ilyen szép vagy?“
Nő: „A te részedet is megkaptam.“
 
Férfi: „A te arcod után biztosan megfordul jónéhány fej.“
Nő: „A te arcod után biztosan megfordul jónéhány gyomor.“
 
Férfi: „Azt hiszem, nagyon boldoggá tudnálak tenni.“
Nő: „Hogyhogy? Már mész?“
 
Férfi: „Mit mondanál, ha arra kérnélek, hogy legyél a feleségem?“
Nő: „ Semmit. Nem tudok egyszerre beszélni és nevetni.“
 
Férfi: „Ha láthatnálak csupaszon, boldogan halnék meg.“
Nő: „Ha én téged láthatnálak csupaszon, valószínűleg a nevetéstől halnék meg.“
 
Férfi: „Nem nézünk meg egy jó filmet?“
Nő: „Azt már láttam.“
 
Férfi: „Hol voltál idáig az életem során?“
Nő: „Rejtekhelyet kerestem előled.“
 
Férfi: „Szabad ez a hely?“
Nő: „Igen, és az enyém szintén, ha leülsz.“
 
Férfi: „A tested olyan mint egy templom.“
Nő: „De ma nincsen mise.“
 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keblemre.blog.hu/api/trackback/id/tr65693081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Briguszka 2008.10.02. 21:42:50

Tudnék még egy-két ilyen elriasztó mondatot, de nem is nagyon udvarol senkise

Kisangyal 2008.10.02. 23:45:36

Briguszka ami késik nem mulik! De azé irhatnál ety párat Te is :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.03. 06:24:40

- eljossz egy vacsorara?
-nem
- akkor most kerdezd meg tolem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.03. 06:26:08

ja ez csajozos duma volt
meg tudok sokat

Zuzuka 2008.10.03. 07:26:37

- megadjam a mobiszámom?
- köszi, nekem is van

Kisangyal 2008.10.03. 07:37:39

Hagyma! Irhatsz olyat is! :D

Nekem az is teccik, hogy:
-Add ide a mobilszámod
-Nemááá, az nekem is kell, olyan sokan tudják

:D

Kisangyal 2008.10.03. 07:40:48

Vagy valami ilyesmi...

Zuzuka 2008.10.03. 11:07:17

kicsi a .... ja, ez reklámszöveg:)))
nem ide jó!

havajj 2008.10.03. 11:45:40

Én egy filmsztáros dumával szoktam csajozni:
-Szia!
Tudom, hogy nincs olyan testem, mint brad pittnek, nincs olyan mosolyom mint george clooneynak, és nincs olyan kék szemem mint paul newnannek, DE ÚGY NYALOK MINT LASSIE!!! :DDD

Zuzuka 2008.10.03. 12:01:47

jujjjjj havajjjjj!:)))
akkó sok csajod van akkó:D

havajj 2008.10.03. 15:53:07

Hát így több van, mert a haverok lebeszéltek az előző bejáratott szövegről.
Aszmondták az nem jön be a lányoknak.
Valahogy úgy hangzott hogy:
-Szia, meghívsz egy sörre?

Zuzuka 2008.10.03. 18:36:09

ez az én dumám...
és bejön:DDD

havajj 2008.10.05. 00:27:56

ez mindig bejön
főleg ha kapol söröt

Briguszka 2008.10.05. 20:43:12

Szia, nem szeretem a sört, bocsi , ez hogy hangzik?

Zuzuka 2008.10.05. 21:17:50

- szia, meghivsz egy sörre?
- ahha
- köszi, nem szeretem...
igy?

és 1 mézesre?

havajj 2008.10.07. 19:35:15

Kicsinyke kiegészítés a posthoz:

* Elvigyelek?
* Nem olyannak nézel ki, mint aki elbírna.

* Kérsz egy italt?
* Komolyan gondolod, hogy a kapcsolatunk ennyire hosszú lesz?

* Tudod mi vagyok?
* Eunuch?

* Mit szólnál hozzá, ha a hajócskám a te kikötődben érne partot?
* Érdekes lenne, ugyanis nekem repülőterem van.

* Volt már dolgod igazi férfival?
* Nem. És neked?

* Jó ez a szerkó, ami rajtad van.
* Igen. És rajtam is fog maradni.

* Megadnád a telefonszámod?
* Azt nem, de a körzetszámot szívesen.

* Szeretnélek újra látni.
* Majd küldök egy fényképet.

* Azt hiszem, nagyon boldoggá foglak tenni.
* Miért, máris elmész?

* Van bennem valami, amitől megőrülnek a lányok.
* Veszett vagy?

* Mi a baj? Bal lábbal keltél fel?
* Nem, azt már csak a fürdőszobában csatoltam fel.

* Megcsókolhatlak?
* Persze. De vigyázz, meg ne égessen a cigarettám.

Briguszka 2008.10.07. 22:19:59

ez a cigis ez iggen teccik havajj :D

Kisangyal 2008.10.08. 03:54:39

Havajj ez nagyon jo!!!!!
Megint egy jot röhögtem! :DDD
süti beállítások módosítása