HTML

AL

Nem zárkózunk el mereven a csöcsörészéstől, amikor annak helye és ideje van, avagy: bonbon-csokor-vacsora című igénytriász...

Hogyan írjak új bejegyzést?

Játékok

Látogatók

Jelenlévök száma:

Two in one - vagy inkább three?

2009.06.11. 06:30 :: Mormogi Papa

Végiggondolván az igénytriászt, szerettem volna valamivel előrukkolni, ami minden érintettet kielégít. Takarékoskodás ilyen recessziós időben csakis dícséretet érdemel - vagy mégsem?

Mint az várható volt, tökéletes megoldásra nem leltem, de megosztom véletek amit találtam.

Mi újság a bonbon-csokor fronton?

 

 

Nos, a virágok közül valószínűleg nem ezek dobogtatják meg leginkább hölgyeink szívét...

Ha a külcsín nem is - de az ízük megfelelő: marcipánból vannak.

 

 

 

Akkor talán a vacsora?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Takarékosnak tűnik, de mégsem nyerő... (Ámbár Hobbiszakács lapjáról csórtam, egy több Michelin-csillagos vendéglő kínálatából... de attól tartok, a mi kényes ízlésünknek nem a legmegfelelőbb :-)

 

Esetleg gyümölcs mint desszert?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lévén ez is marcipán, az ízével gond nem lehet:-)

 

Az égről az összes csillagot le nem hozhatjuk - de hátha az imádott hölgy beéri egy katedrálissal is - mindenesetre itt van a Toledói, ugyanabből...

(Megjegyzem, a "Spanyolországban várakat építeni" Párizsban annyit tesz: légvárakat építeni...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül rátaláltam az ideillő legjobb megoldásra: eredeti belga csokoládé - és az igénytriászra adott válasznak tekinthető...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Remélem, mindenki talált ízlésének megfelelőt a fentiek között :-)

Ha mégsem - hát akkor keresek tovább :-)

____________________________________

Update: Zuzuka kérése parancs :-)))

 

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keblemre.blog.hu/api/trackback/id/tr81177647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

havajj 2009.06.11. 18:00:53

első. mer figyelek.
de én már nem hiszek a nőknek, előbb a tsöcsörészés, aztán majd meglátjuk.

Kisangyal 2009.06.11. 18:40:29

Máááááásodikk!

Mormogi Te igen értessz a nők nyelvén! Szeressem a marci pántot és a csokit is... :)

havajj 2009.06.11. 18:45:57

akkor az utolsó az marci-pántos melltartó?

havajj 2009.06.11. 21:22:30

hát a zindájára a mütyürről!

Kisangyal 2009.06.11. 21:58:04

@havajj: Jajj, köcce! Én kikapcsoltam azt a követőbigyót és azóta nemtok semmi újat...

@Mormogi Papa: Gratula, nagyon édes! :)))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.06.11. 22:18:51

@havajj: Köszike az eligazítást. momentán nettelen volt a Király :-)))

Zuzuka 2009.06.12. 20:13:27

hellóhóhóóóó!
a marcipántos kaptusz marcipánt tüskéi szúrnak?
a Michelines vacsi nem rossz, csak kevéske:)
van tőtöttkáposzta utána?

éééééés teljesen véletlenül van itthon marcipán kenyér - hmmmmmnyami!

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.06.12. 22:04:18

@Zuzuka: Aki a marcipánt szereti :-)
A tüskét meg, aki nem szereti, ne simogasson sünmalacot :-)))

cyan 2009.06.13. 09:12:31

Szeretem a marcipánt, de csak az igazit. A cukrászdai geil, szinezett, kőkemény tortadísz félét, meg a Szamos elbaxott agyoncukrozott vackát nem. Csakis a lübecki marcipán a legfinomabb!!!!

Zuzuka 2009.06.13. 14:53:12

marcipán ügyben nem vagyok annyira igényes csóka, simán megfelel a lidlis változat, akár fél kilo is:))
de virág legyen!:D

havajj 2009.06.13. 17:56:25

ó, mennyetek el akkor a lübecki lidibe.
Mormogi Papa itten a kisujját nyújtja, ti meg leharapnátok mindkét lábát tőből :)
ehh, nők...

Zuzuka 2009.06.13. 19:26:06

jajmán havajj, mire gondolsz megint, nem vagyok én cápa...:)
ha szeretünk valakit megteszünk mindent a kedvéért, az a kis marczipán már ide vagy oda

Hen Csi 2009.06.18. 07:01:39

Nem szeretem a marcipánt. :((
Kolbászos vagy szalonnás rózsa nincsen?

Kisangyal 2009.06.18. 09:19:10

@Hen Csi: Jelentem én tudok szalámiból rózsát hajtogatni :D

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.06.18. 21:05:25

Én meg ettem egyszer rózsalekvárt. Jelentem: a gyümölcslekvár jobb...

Kisangyal 2009.06.19. 03:08:04

@Mormogi Papa: Azé azt kipróbálnám milyen :)

Zuzuka 2009.06.19. 16:32:10

pfűűű, aztán rózsaillat jött a szájadból?
is:))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.06.19. 21:49:02

@Kisangyal: @Zuzuka: Kérem az szerintem cukros zselé, benne néhány elfőzött rózsaszirom a látvány kedvéért, meg rózsaolaj az illat miatt... Az íze nem volt maradandó... Csakis a kíváncsiság vitt rá, hogy megkóstoljam. Brrrr.

(Tudjátok, mikor reggel a tömött buszba az utolsó pillanatban felugrik egy nyugnyanya, akire rádőlt az illatszertárban a polc... az még a hajléktalant is leszállítja a kocsiról, de tényleg!)
süti beállítások módosítása