HTML

AL

Nem zárkózunk el mereven a csöcsörészéstől, amikor annak helye és ideje van, avagy: bonbon-csokor-vacsora című igénytriász...

Hogyan írjak új bejegyzést?

Játékok

Látogatók

Jelenlévök száma:

Marketing

2008.09.14. 19:09 :: AL

Mi a marketing?

Látok egy fantasztikus férfit egy partin.
Odamegyek hozzá és azt mondom: "Fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez a Direct Marketing.

Látok egy fantasztikus férfit egy partin.
Odamegyek hozzá és megszerzem a telefonszámát. Másnap felhívom és azt mondom: "Szia, fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez a Telemarketing.

Barátaimmal vagyok egy partyn és meglátok egy fantasztikus férfit.
Egyik barátnőm odamegy hozzá és rám mutatva így szól: "Ő fantasztikus az ágyban".
Ez a Reklám.

Beülök az autómba, lassan hajtok a városban és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltom: "Fantasztikus vagyok az ágyban!"
Ez a Spam (kéretlen reklámküldemény).

Látok egy fantasztikus férfit egy partyn.
Felállok, megigazítom a blúzom, odamegyek hozzá és töltök neki egy italt. Adok neki tüzet, amikor látom, hogy nem találja az öngyújtóját. Felajánlom, hogy hazaviszem, mert a közelében lakom, majd ezt mondom:
"Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez Public Relations (PR).

ÉS ITT A LÉNYEG!
Látok egy fantasztikus férfit egy partyn. Ő odajön hozzám és így szól:
"Hallom, fantasztikus vagy az ágyban".
Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).

És ha az aktus után azt mondja: "Hááát tényleg fantasztikus vagy az ágyban!"
Akkor az a vásárlói elégedettség.

És ha elvesz feleségül, akkor az a márkahűség!

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keblemre.blog.hu/api/trackback/id/tr87663251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zuzuka 2008.09.14. 19:40:39

ELSŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!!!!!!!
márkafelismerőnő:)))

havajj 2008.09.14. 20:01:42

Ez nem jó ez a blog. Ellentmond az alapvető emberi jogaimnak. Frusztrált leszek, ha ilyen betarthatatlan korlátokat állítanak elém.
Azé második. :)

havajj 2008.09.14. 20:03:52

Idetenném a direkt marketingemet is, hogy nekem akkora mint a big-ben, stb., dehát nincs mihez hasonlíccsam, úgyhogy inkább nem is bonyolódom bele.

Kisangyal 2008.09.15. 19:04:44

Elsö 10be!!!!!

Hi Havajj!
Pontosan milyen korlátokkal van a baly?

FONTOS!!!!!

havajj 2008.09.19. 07:45:19

SziAngyi!

Azzal, hogy nekem bármiféle kötelezettségem is lenne a csöcsörészés előtt.
De kompromisszumkész vagyok, mer a bonbon-virág belefér, mer aszt a teszkóba is kapok hazafelé.

havajj 2008.09.19. 07:46:03

az az eszeveszett romantika fog eccer elvinni

Kisangyal 2008.09.19. 19:35:19

Havajj, ha a bonbon-virág belefér, egy jo vacsival mi a baj?

havajj 2008.09.19. 19:40:38

az hogy nem lehet egy szatyorba hazavinni
vagy a gyorskaja elmegy vacsinak a lányoknál?

Kisangyal 2008.09.19. 20:58:40

Jajj Havajj, hát vacsizni otthon is lehet, akko már nem köll hazavinni!
Gyorskaja meg... izlések és pofonok, leánya válogatja. :DDD

havajj 2008.09.19. 21:09:09

Hát erről szerintem kérdezd meg néhány nőtársadat, mert szerintem 100ból a te férjurad az 1 szerencsés akinek az asszony szerint az otthoni vacsi is jó.

havajj 2008.09.19. 21:09:57

ez a mondat kicsit meg lett erőszakolva asszem

Kisangyal 2008.09.19. 22:15:09

Ha a pasi otthon föz egy Isteni kaját( na jo, könnyitésként egy étteremböl rendelt is megteszi, ha nem tud fözni), gyönyörüen megterit, rittyent egy gyertyafényes, romantikus vacsit (el is mosogat!) ez melyik az asszonkának nem lenne jo meglepi?
Persze ha a kaja odaégett, a teriték vájuhoz hasonlo, ha még az asszonkának kell befejezni a krumplipucolást és még mosogatnia is kell, ömlig a göz a kuktábol, két gyerek indiánüvöltéssel rohangál az asztalkörül, az ugye már más tészta... :)

havajj 2008.09.20. 21:32:10

Ó nem kell nekem rendelni, tudok én főzni.
Modjuk nem túl sok mindent, de azokat nagyon. :)
Gyerek meg nincs, bár rohangálhatna néhány körülöttem indiánüvöltéssel. Tudom, hogy akkor nem örülnék neki, meg lebnám őket, de azért jó lenne.

borda 2008.09.22. 01:24:56

Sziasztok ! Ha tudnátok mi történt nálunk vasárnap este !

Zuzuka 2008.09.22. 20:57:54

mesélj borda!
amúgy Te hol lakozol és miért nem bukkansz fel sűrűbben?

havajj, mit tudsz főzni nagyon?:)

Kisangyal 2008.09.23. 07:25:49

Én mindig aszontam, hogy a férfiak igenis jol föznek, csak sajnos ritkán csinálják! :)

Hi borda! Mesélj!

Zuzuka 2008.09.23. 08:24:18

"nagyon jól főzök"!!!
ez volt a (PR):))))))))))

havajj 2008.09.23. 09:32:12

Pidzát tudok például olllyat hogy az nagyon jó (tudom ez sütés, de télleg ez az ami kiemelkedően jó).
Meg mindenfélét. Amit eddig csináltam az minden tökéletes lett tulajdonképpen. Na jó egyszer egy levest kicsit túlfűszereztem, és senki nem bírta megenni. Én megettem csakazértis dacból hogy finomez! de utána rosszulvoltam. :)

Kisangyal 2008.09.23. 19:07:18

A pizzát azt sokan szeretik, mi is! Ugye lyányok? :)

Zuzuka 2008.09.23. 20:56:24

pizzát??? persze!
kedvencem a tarjás csilivel, (21-es) mert inkább rendelem:)
mikor vendégséget jáccunk, akkó sütök én is nagy tepsivel... kettővel....

havajj, egyszer szavadon fogunk:) na jó, levest nem kell

havajj 2008.09.24. 18:49:43

áááááá, azóta má profi vagyok ám levesbe is
no nem a nagy tasakosba, ahhoz még kell pár év gyakorlás
a kicsi instant az megy
mikróval

Zuzuka 2008.09.24. 20:10:32

nem rossz ha siet az ember... ma az volt ebédre:)
de az igazi a lassú tűzön főzött húsleves!
meg ezenkivül mindenféle leves
ettől pedig éhes lettem:( megint
süti beállítások módosítása