HTML

AL

Nem zárkózunk el mereven a csöcsörészéstől, amikor annak helye és ideje van, avagy: bonbon-csokor-vacsora című igénytriász...

Hogyan írjak új bejegyzést?

Játékok

Látogatók

Jelenlévök száma:

Friss házasok

2008.06.02. 11:32 :: AL

Ezt az irást Cyan tagtársunk küldte, köszönjük szépen!

 Friss házasok! 

A friss házasok első hete: 
 
Férj: Ez volt minden álmom!! 
Feleség: Szeretnéd, ha elhagynálak? 
Férj: Dehogy. Ezt még egyszer meg ne halljam! 
Feleség: Szeretsz engem? 
Férj: Még jó hogy! 
Feleség: Képes lennél engem valaha is elhagyni? 
Férj: Soha. Képtelen lennék rá! 
Feleség: Megcsókolnál szerelmem? 
Férj: Igen. Az arcod, a tested; mindenütt... 
Feleség: Képes lennél engem valaha megütni? 
Férj: Soha!! Én nem olyan férfi vagyok! 
Feleség: Bízhatok benned? 
Férj: Igen... 
Feleség: Oh, Kedvesem! 
 
Hét évvel később (visszafelé olvasva az eredeti szöveg):

Feleség: Oh, Kedvesem!  
Férj: Igen...  
Feleség: Bízhatok benned?  
Férj: Soha!! Én nem olyan férfi vagyok!  
Feleség: Képes lennél engem valaha megütni?  
Férj: Igen. Az arcod, a tested; mindenütt...  
Feleség: Megcsókolnál szerelmem?  
Férj: Soha. Képtelen lennék rá! 
Feleség: Képes lennél engem valaha is elhagyni? 
Férj: Még jó hogy! 
Feleség: Szeretsz engem? 
Férj: Dehogy. Ezt még egyszer meg ne halljam! 
Feleség: Szeretnéd, ha elhagynálak? 
Férj: Ez volt minden álmom!!
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keblemre.blog.hu/api/trackback/id/tr68499115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyan 2008.06.02. 11:36:15

cserébe elküldtem a barátnőmnek a nő vegyelemzését :))

Briguszka 2008.06.02. 17:50:48

Ez nagyon találó, én meg már a kétszer hét éven is túl vagyok.

Zuzuka 2008.06.03. 06:16:33

jé, ezt már ismertem - az életből..
süti beállítások módosítása