HTML

AL

Nem zárkózunk el mereven a csöcsörészéstől, amikor annak helye és ideje van, avagy: bonbon-csokor-vacsora című igénytriász...

Hogyan írjak új bejegyzést?

Játékok

Látogatók

Jelenlévök száma:

Hajtogatás

2008.04.07. 05:58 :: AL

Ezt a nagyon hasznos videót cyan tagtársunk küldte el nekünk, amit ezuton is szeretnénk megköszönni neki! :)))

Időhiányos, sokpólós családban ez egy nagyszerű dolog, lehet alkalmazni! Kipróbáltuk, müködik!

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keblemre.blog.hu/api/trackback/id/tr59414592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisangyal 2008.04.07. 06:11:41

Nnna, én is kiprobáltam, télleg müxik!
Az a titka, hogy össze kell fogni a vállát az aljával és a tetszetösség miatt be kell löni, hogy pontosan hol fogjam meg. És igy már tök életes!!! :)))
Köszi cyan, pusszancs érte! :)))

cyan 2008.04.07. 10:27:24

én is úgy kaptam, praktikus unokatesómtól. miután mi mindannyian pólók hajtogatásával töltjük unalmas perceinket, gondoltam megosztom veletek ezt a gyorsító eljárást :)

Briguszka 2008.04.07. 17:30:50

Nem lehetne, hogy inkább hozzám eljöjjön a csaj és hajtogasson ? Előtte az se ártana ha elvasalna :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.08. 01:28:05

polot nem hajtogatunk
fel a vallfara, szaritogep utan
vagy centrifuga utan
ha megis akkor polot no hajtogat tesz el etc.
süti beállítások módosítása