HTML

AL

Nem zárkózunk el mereven a csöcsörészéstől, amikor annak helye és ideje van, avagy: bonbon-csokor-vacsora című igénytriász...

Hogyan írjak új bejegyzést?

Játékok

Látogatók

Jelenlévök száma:

Locsolóversek Bélabátol, avagy segitség a CsKnak...

2008.03.21. 22:15 :: AL

Az alábbi -nevezzük pikánsnak- locsolóverseket Bélabá, alias Gátvédernél találtam. 

Figyelem! Rekeszizmokat elökésziteni! :DDD 


 Ferrarival érkeztem,
kurva nagyot fékeztem.
Okos vagyok, szép és laza,
Locsoljak, vagy húzzak haza?

Zöld erdőben jártam,
Szembejött a medve,
Úgy gondolta, könnyít magán,
Nesze, itt a nedve!

Jó reggelt, jó reggelt,
Gyönyörű tavasz van,
De nem ezért vigyorgok,
Hanem, mert bebasztam!

Brummog a medve,
Viszket a segge,
Meg kéne vakarni,
Szabad-e locsolni?

Zölderdőben piros tojás,
Ibolya meg minden,
Fogadjunk, hogy ha ott megállsz,
Eltalállak innen!

Van nálam egy kölnisüveg,
Métereset spriccel,
Mivel ilyen rakoncátlan,
Lezártam egy sliccel!

Baripina, csibepicsa, nyuszifasz,
Meglocsollak, ha a tökömre pihe-puha puszit adsz.

Gyere kislány, meglocsollak
Kedvezményes áron,
Gumi nélkül negyven rugó,
Kölnivel csak három!

Izzad a tenyerem,
kemény a farkam,
ha meglocsollak,
segítesz-e rajtam?

Zölderdőben jártam,
barna medvét láttam,
ott voltak a bocsok,
Szopjál le te mocsok.

Árok partján döglött csiga,
meglocsollak hülye picsa.

Nyírfaágról lóg a takony,
Azzal öntlek én majd nyakon.

Erdőszélén jártam,
ganédombot láttam,
Leszűrtem a levét,
Rád öntsem a felét?

Kék erdőben jártam,
zöld ibolyát láttam,
holnap megyek szemészetre.

Nem kell tovább spórolni,
megjött Gyula locsolni!

Kebled s szemed kerekedjen
Kezemben nemes fegyver leledz'
Mely kecsesen lengedez.
Ezzel kedvedre teszek
S nekem sem lesz kellemetlen!
Megfecskendezhetlek?

Zöld erdőben jártam,
Részeg nyuszit láttam.
Le akart itatni,
Leültünk piálni.
Sokat ittunk - de nem eleget,
Hozzál sört - de ne keveset!

Zöld erdőben jártam,
berúgtam és hánytam.
El akartam dőlni,
nesze bammeg kölni!

Te vagy az, ki nekem maradt,
meglocsollak, dőljél hanyatt!

Kék az ibolya,
Kék az ég,
Kék a tököm,
Mi kell még?

Zöld erdőben jártam,
Berúgtam és hánytam.
Hirtelen rájöttem,
Itt a Húsvét, hát jöttem!
Itt állok reszketve,
Locsolni szabad-e?

Én verset nem tudok, azt mondjanak a kicsik.
Én csak azért jöttem, hogy igyak egy kicsit.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keblemre.blog.hu/api/trackback/id/tr46391653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Briguszka 2008.03.22. 09:17:47

Hát ez a Bélabá aztán érti a csíziót. Tudja mitől alélnak a bulák! :))

Pepin bácsi 2008.03.22. 16:31:59

második locsolóóóóóó !
szabad-e ?

Kisangyal 2008.03.22. 17:37:07

Pepin bácsi, hooogyne szabadna :)
3. :)))
süti beállítások módosítása