HTML

AL

Nem zárkózunk el mereven a csöcsörészéstől, amikor annak helye és ideje van, avagy: bonbon-csokor-vacsora című igénytriász...

Hogyan írjak új bejegyzést?

Játékok

Látogatók

Jelenlévök száma:

Diszkrét csajok

2008.03.20. 18:23 :: AL

Az AL oszlopos tagjai gyakran figyelmeztetik a párjukat az illendő viselkedés szabályaira.
 Ne böfögj, ne pukizz, ne tüsszents ilyen barbár módon. Erre a srácok azt szokták válaszolni: Miért Te nem csinálsz ilyet?
 Jó tanács a férfiaknak( főleg a CSK tagoknak), vegyenek jó példát az alábbi kis videós szösszenetből:

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keblemre.blog.hu/api/trackback/id/tr86389685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisangyal 2008.03.20. 18:48:22

:DDD
Jot röhögtem a videjon...

cyan 2008.03.20. 19:00:13

Alaszkázom most egy órát :))
viasat3

Kisangyal 2008.03.20. 19:08:36

Az miaz az Alaszka a viasaton? Nekem az itten van a comcédba.
Sajnos nemtok értesülni mindenröl. :(

cyan 2008.03.20. 19:10:06

Miért éppen Alaszka? (Northern Exposure)
viasat meg az adó, ahol megy

Briguszka 2008.03.20. 19:12:02

Én is szeretem az Alaszkát csak nincs rá időm ( tanulok a gyerekkel)
Szerencsére láttam már a sorozatot( valamelyik nap a struccos részt azért láttam)

cyan 2008.03.20. 19:19:25

visszatérve az alaptémára, én olyan hangosan tüsszentek, h elötte mindig szólok, h tüssz, mert megijedtek tőle :DDD
azt a hapci tipusút nem tom produkálni, vagy elfolytom, mint a csaj a videjon, vagy jön, mint az orkán :D

Kisangyal 2008.03.20. 19:19:30

Köszönöm a tájékoztatásot, mossmá teljesen megvilágosodtam. :)
Én csak a született feleségeket szoktamvolt nézni itten, már amig le nem álltak vele. Állitolag nemsokára ujraindul, de én akkor már otthon leszek.
süti beállítások módosítása