HTML

AL

Nem zárkózunk el mereven a csöcsörészéstől, amikor annak helye és ideje van, avagy: bonbon-csokor-vacsora című igénytriász...

Hogyan írjak új bejegyzést?

Játékok

Látogatók

Jelenlévök száma:

Mindörökké Edda?

2008.03.17. 19:18 :: AL

Az AL helyi alapszervezete ( Zalaegerszeg) szombaton, adva a március 15-i ünnepnek, népnemzeti Edda koncertre vonult. Attis már megint nem bírt a zenei síkon nyomulni, úgyhogy volt némi politizálás is a koncerten. Mire elandalodtunk volna a lágy dallamokon, és visszaidézhettük volna régmúlt nyarak összesimulós, összeborulós életérzését, vagy eszünkbe jutott volna lázadó  ifjúságunk ereje, abban a pillanatban  "Pataki tanár úr" nem bírt magával és a nagyvilágba kiáltotta: pusztuljon  az XY, meg menjen a p..ba a Z.
Szomorúan konstatáltam, hogy már az Edda sem az ami volt, de reméljük még van esély a feltámadásra....

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keblemre.blog.hu/api/trackback/id/tr43385028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyan 2008.03.17. 20:40:45

elsőőőő :)
nem vagyok nagy edda rajongó, régen se voltam. tetszettek a számaik, de nem csápoltam koncerten. bakelitet se vettem meg. a lakodalmasozását kifejezetten rühelltem, azóta max rádióban hallgatom.

Briguszka 2008.03.17. 21:02:37

nagy csalódás ez az "ÚJ" Edda nekem is, pedig én nagy rajongója voltam és a koncerteken is csápoltam. Tavalyelőtt voltam Sitkén, ott is nagy csalódást okoztak.

Kisangyal 2008.03.17. 21:08:28

Kér értük, régen jo számaik voltak. Attila drága átképezte magát bohocnak...

cyan 2008.03.17. 22:14:56

a fejléc nagyon király lett!!! gratula az alkotónak :))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.03.18. 01:33:47

moooooooooobil
de mar abbol is csaka regi
elcseszik az ifjsagomat
egy besgo vlt, egy eleg szelso felen a jobboldalnak
egy ongyilkos lett
a tobbiek meg megoregedtek
mondjuk en se lettem sokkal fiatalabb
egysxzer votam eddan mikor meg a minden sarkon alltam mar... ment

Mokele-Mbembe 2008.03.18. 09:17:48

Atis sose volt egy szimpi gyerek, de a cigán gyökerek felé fordulása kifejezetten ijesztő. Kicsi cigózene, nem kicsi zacizás, irdatlan "kivagyokén" arc, nulla ember.

Pepin bácsi 2008.03.18. 15:16:14

az első 2 lemez jó volt, de ha már választani lehet, hagymával értek egyet: moooooooooooooobil.
A rock örök és elpusztíthatatlan ! :D
süti beállítások módosítása