HTML

AL

Nem zárkózunk el mereven a csöcsörészéstől, amikor annak helye és ideje van, avagy: bonbon-csokor-vacsora című igénytriász...

Hogyan írjak új bejegyzést?

Játékok

Látogatók

Jelenlévök száma:

Haladjunk a korral- avagy hogyan maradjunk örökké fiatalok

2008.03.11. 20:39 :: AL

Soha nem késő újat tanulni.
CSK tag legyen a talpán, aki  ezzel a mozgásteljesítménnyel felveszi a versenyt. Már csak a megjelenésén kellene kisebb javításokat eszközölni és indulhatna turnéra.
Ismét bebizonyosodott, igaz a régi mondás: Öreg asszony - nem vén asszony!


7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keblemre.blog.hu/api/trackback/id/tr90376799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Briguszka 2008.03.11. 20:52:25

Hát az én nagymamám max. akkor táncolt volna igy, ha belenyúl a 22o V-ba

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.03.11. 22:44:46

en sem lattam a nagyimat tancolni
viszont isteni aranygaluskat meg retest tudott
meg a dedimre emlekszem az csinalt hasonlokat mikor maklaron kiszokott a diszno az olbol
vissza is terelte
en meg feltem a konyhaablakban
najo olyan 5-6 lehettem

Mokele-Mbembe 2008.03.12. 08:32:37

Itt is harmadik vagyok...

És az én nagyim se táncolt...

Grafit Macska 2008.03.12. 08:56:16

Az én nagyanyám max lagziban táncolt nagyapámmal, de ott se így. Ez valami szemfényvesztés/fotosopp!

cyan 2008.03.12. 11:24:27

le a kalappal, még az ukrán (kozák?)gugolósat is hogy tudja. az nekem most se menne. nem is ment soha. ja és nagymama koromban se fogok így táncolni. nekem vannak izületeim. :(((

Kisangyal 2008.03.13. 09:35:23

Ha én ezt nagymama koromban meg fogom tudni csinálni... jo lenne :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.03.13. 11:39:37

Jisangyal
azt aze tegyuk hozza, boven vannak 40 Ltti nagyik
csak igyekezni kel
süti beállítások módosítása